lunes, 1 de octubre de 2012

Benvenuto

Bones gent! Aquest és el meu blog en el que hi Anire pujant el Treballs de la variable de visual i plàstica. Dintre de les meves aficións Entra escoltar HEAVY METAL / ROCK / HARD ROCK / BLUES i molt poca cosa de els 90 cap dalt. Tambe estic aprenent a tocar la guitarra elèctrica. Soc aficionat a veure Dickstroyers, un grup de nois d'uns 20 anys que fan coses semblants a jackass, i també tinc una LLEU afició als acudits d'en Chuck Norris, si és una frikada i que ? El meu guitarrista preferit és l'Angus Young, per qui no ho sépiga és el guitarrista d'AC/DC. A la meva fotografia surto jo Amb la meva camisa preferida amb la meva primera guitarra trencant una llauna de fanta!

1 comentario:

  1. hauré de descobrir qui són els dickstroyers, ja ets el segon que en parla. revisa l'ortografia Iván.

    ResponderEliminar